מרכזיות לעסקים – מרכזיות IP

מרכזיות IP לעסקים

 

חברת “אדפון” מציעה פתרון פשוט וזול של מרכזיה חכמה לעסקים / חברות. 
מערכת טלפוניה ידידותית, מבוקרת וקלה לתיפעול. 
אין צורך בהשקעות   –   אין צורך בעובד IT    –    אין צורך בשרתים    -  הכל כלול!

 

למה אדפון ?

אנו מספקים את כל שירותי הטלפוניה תחת קורת גג אחת:

מספרי טלפון, מכשירי טלפון שירותי מרכזייה
מגוונים ושיחות בארץ ובעולם.
אצלנו תהליך ההקמה מהיר ופשוט ואינו תלוי בדבר
למעט קיומה של תשתית אינטרנט פשוטה.
יש לנו שירותי מרכזייה מהטובים ביותר
עם מגוון אפשרויות נרחב וגמיש.
אנחנו עובדים עם החברות המובילות במשק
הוט, 012 סמייל, בזק ועוד.
המחירים שלנו אטרקטיביים ביותר לכלל סל המוצרים.
אצלנו אין המתנה מייגעת לנציגי שירות.
אנחנו דוגלים בשירות ויחס אישי,
טיפול מהיר, גמישות והתאמה לצרכי הלקוח.

המרכזייה הוירטואלית של אדפון מציעה פתרון כולל לתקשורת של העסק שלך.

 

המרכזיה דיגיטאלית, מתחברת לתשתית האינטרנט בבית העסק, ומנוהלת מרחוק ע”י אדפון. מה זה אומר מבחינתך? שאין צורך בהתקנה או איש שרות, ולכן מתבטלות גם עלויות האחזקה שהיו כרוכות בעבר בהחזקת מרכזיות אנאלוגיות.

למרכזיה ניתן לחבר מערכת IVR חכמה, המאפשרת ניתוב שיחות חכם, בקרה על השיחות הנכנסות והיוצאות ועוד מגוון תכונות מתקדמות.

המערכת כוללת תכונות מתקדמות לניהול אפקטיבי של העסק ומתחברת לספקי תקשורת VoIP לצורך גמישות וחסכון בעלויות. עם המרכזיה הוירטואלית כל העובדים יכולים לדבר ביניהם חינם, מכל מקום בעולם, באמצעות המחשב או באמצעות טלפונים נייחים או ניידים.

המחיר: 30 ש”ח לשלוחה לחודש

המחיר כולל מספר טלפון נייח קידומת 072 / 077 (לחילופין ניתן לנייד מספר קיים) ושיחות חינם בין כל השלוחות.

לנוחותכם, אדפון מוכרת מגוון מוצרי קצה לתקשורת כגון מכשירים ניידים או נייחים.

התקשרו עכשיו לקבלת ייעוץ ואיפיון למערכת טלפוניה
שמתאימה בדיוק לצרכים שלכם.

077-600-1600

 

מהי מרכזיית IP ?

מרכזיות טלפון התומכות ב- ‏IP‏ הן המילה האחרונה בתחום התקשורת, הכוללת את אחד מחידושי הטכנולוגיה – העברת קול (שיחת טלפון) ‏דרך רשת‎ ‎‏המחשבים – VoIP.‏

VOIP      (Voice Over Internet Protocol) הוא שם כללי לטכנולוגיה להעברת דיבור דרך האינטרנט.  ישנם הרבה שרותים המשתמשים בטכנולוגיה זו כמו SKYPE למשל, או קווי הטלפון של המפעילים בארץ כמו 012, המבוססים גם הם על טלפוניה אינטרנטית.

ניתן לבצע שיחות על כל רשת ‏IP‏ כולל האינטרנט או רשת המידע הפנימית של החברה (ה-‏LAN‏).‏

במרכזיות IP השלוחות הן דיגיטליות, כלומר מבוססות אינטרנט ומחשב ולא קו טלפון רגיל.

מהם היתרונות בשימוש במרכזית IP?

חיסכון משמעותי בעלות השיחות: בעצם היותה מבוססת אינטרנט, מרכזית ‏‎IP‎ מוחקת פערים גיאוגרפיים ומתאימה את הארגון לפעילות מול סניפים ושלוחות מרוחקות תחת ‏מרכזיית טלפון אחת, עם שיחות חינם בין השלוחות השונות,ללא קשר למיקומן הגאוגרפי ושיחות בעלות של שיחה מקומית, גם מחו”ל. בכך מתאפשרת בעצם גם עבודה מהבית או מחו”ל ללא עלויות נוספות או ביטול זמן על סידורי תקשורת מתאימים. במרכזית IP כל השלוחות הן דיגיטליות בלבד ואינן תלויות כלל בקו טלפון. השלוחות יכולות להיות גם מכשיר טלפון סלולארי או מחשב נייד. היתרון של מרכזיות IP הוא בכך שאינטרנט יש כמעט בכל מקום מה שנותן לנו מגון רחב של אפשרויות ליצירת קשר טלפוני זול ויעיל.

חיסכון בהוצאות על תחזוקה ותשתיות: מאחר והתשתיות הן מבוססות מחשב, במידה של הזזת שלוחות, מעבר למשרד או בית חדש וכו’, אין כל צורך באיש מקצוע אשר יקים תשתיות חדשות, המערכת היא ממש PLUG & PLAY, כלומר מחברים אותה למחשב והיא עובדת. ניהול המרכזיה הינו קל וידידותי למשתמש וניתן לביצוע מכל מחשב ברשת.

גמישות ועושר פונקציונאלי: מרכזיות ‏IP‏ זכו לשם זה בזכות טכנולוגיית ‏IP‏ שנעשתה פופולארית ושימושית, אך למעשה מרכזיות טלפון לעסקים ‏התומכות בטכנולוגיית ‏IP‏ כוללות סל רחב הרבה יותר של תכונות ויישומים גמישים כגון קווי ‏PRI‏, התממשקות ‏למערכות מחשוב ‏CTI‏ ויכולות ניתוב ופונקציונאליות גמישות שאינן קיימות במרכזיות טלפון אנאלוגיות או דיגיטליות. למשל, באמצעות הביסוס על תשתית אינטרנט מתאפשר גם חיבור הדואר הקולי לכל שלוחה מבוקשת וכן לדואר אלקטרוני.

בימים אלה שוק התקשורת עובר מהפך שלם לעולם ה- ‏IP‏ כשהשחקנים המובילים בשוק הם ספקי התקשורת ‏הפנים ארציים וחברת HOT בראשם, עם טכנולוגיית ‏ IP-PRI של אדפון‏. גם אם כיום ארגון אינו משתמש בטכנולוגיית ‏IP‏- ‏כדאי שמרכזית הטלפון תתמוך באופציה לטכנולוגיית ‏IP‏ שתהייה שימושית ונרחבת בקרוב מאוד.
מרכזית IP של אדפון תומכת בטלפוני IP אינטגרליים של כל היצרנים עם כל התכונות של טלפון חכם.
המרכזיה תומכת בכל טלפון בטכנולוגית SIP VoIP.
הטכנולוגיה שלנו מאפשרת חיבור טלפוניה בין אתרים שונים של אותה חברה תוך הוזלה של עשרות אחוזים בעלויות הטלפון של החברה.
טכנולוגיה: מרכזית Asterisk הנה מערכת אחודה המשלבת מגוון עשיר של תכונות מתקדמות המשפרות את חווית המשתמש ומאפשרות ליעל ולהוזיל את הוצאות התקשורת של הארגון, מרכזית אסטריקס, מבוססת תוכנה בלבד בסטנדרט Asterisk SIP

מלאו פרטיכם באתר ואחד היועצים שלנו ייצור איתכם קשר כדי לעזור לכם לבחור את המרכזיה הנכונה שתעזור לכם לחסוך אלפי שקלים כל חודש!

חלק מהפתרונות והתכונות היחודיות שלנו: 

זיהוי מתקשר.
חסימת שיחה.
החזקת שיחה.
שליחת SMS אוטומטי בפספוס שיחה.
הפניית שיחה מרובה – למספר יעדים.
הפניית שיחה בזמן תפוס או באין מענה.
שיחות ועידה רבות משתתפים.
הקלטת שיחות ושליחה לתיבת אימל.
ניתוב שיחה איכותי – ללא הגבלת יעדים.
הקלטת שיחות מלאה של כל השיחות במערכת או שלוחות נבחרות וזאת בזמן אמת.
מוזיקה בהמתנה (קבועה, שעות, לפי מחלקה וכד’ כולל קריינות ופרסום תוך כדי המתנה)
שימוש גמיש בקבצי MP3 וממשק העברה לתוך המרכזייה דרך דפדפן.
חיבור שלוחות / משרדים מרוחקים (גם בית) בצורה פשוטה ויעילה.
פירוט שיחות מלא עבור כל שלוחה.
ניתוב שיחות לספקי תקשורת בינלאומיים – מספר חו”ל בארץ.
ועוד ….. עשרות פתרונות IP.

טלפון: 077-6001600

סוגי מרכזיות:

 

מרכזיות IP ביתיות

המרכזיות הוירטואליות של אדפון הן דרך נפלאה לכל משפחה להוזיל משמעותית את עלויות הטלפון תוך שיפור התקשורת בין בני המשפחה. עם המרכזיה הוירטואלית כל בני המשפחה מדברים ביניהם חינם, מכל מקום בעולם, באמצעות המחשב או באמצעות טלפונים נייחים או ניידים. לחץ כאן למידע נוסף

 

 

מרכזיות IP – למוסדות ואירגונים

מערכת תקשורת וטלפונייה משולבת ומבוססת לינוקס Server SIP.
המערכת יושבת על שרת ייעודי בבית העסק שלך ונשלטת מרחוק ע”י אדפון לצרכי תמיכה. בנוסף לתכונות הבסיסיות של המרכזיות הקלאסיות, המרכזיה מציעה תכונות מתקדמות, שכולן ממומשות בסרבר אחד – All in one box – תכונות שנצפו עד כה רק ממרכזיות גדולות יקרות וייעודיות. חברת אדפון בשיתוף עם חברת VoicesPin הינן החברות היחידות בישראל, המחזיקות מערכת מרכזית לשליטה ובקרה אוטומטית המחוברת לכל המערכות של לקוחותיה, המפנה התראות בזמן אמת לגבי התפתחות בעיה בשרתים למהנדסי התמיכה. לחץ כאן למידע נוסף

 

 

מרכזיות IP לעסקים – מרכזיה וירטואלית

מרכזיה עם חיבור מערכת IVR חכמה, המאפשרת ניתוב שיחות חכם, בקרה על השיחות הנכנסות והיוצאות ועוד מגוון תכונות מתקדמות.
המערכת כוללת תכונות מתקדמות לניהול אפקטיבי של העסק ומתחברת לספקי תקשורת VoIP לצורך גמישות וחסכון בעלויות.
עם המרכזיה הוירטואלית כל העובדים יכולים לדבר ביניהם חינם, מכל מקום בעולם, באמצעות המחשב או באמצעות טלפונים נייחים או ניידים. לחץ כאן למידע נוסף

 

מרכזיות משולבות – יושבות בבית העסק

לרשותכם מגוון מרכזיות משולבות VOIP/ אנאלוג, להתממשקות של המרכזיה האנאלוגית עם המרכזיה הדיגיטאלית.
המרכזייה תומכת במספר רב של קווי טלפון אנלוגיים מכל מפעיל פנים ארצי (בזק,הוט), עד 4 קווי VoIP,
בעלת ממשק משתמש פשוט וקל ומגוון פונקציות נוספות כגון מערכת IVR מתקדמת , שליחת הודעות קוליות לדואר אלקטרוני, קבלת פקס לשלוחה ועוד.לחץ כאן למידע נוסף