הקפצת כוננים
חדש! חדש! חדש!
הקפצת כוננים דרך ווצאפ
חברת “אדפון” מציעה פתרונות טכנולוגיים המתאימים לצוותי כוננות: בתי חולים, מועצות מקומיות, ישובי ספר, כיתות כוננות ,מפעלים וחברות, גורמי ביטחון. הפתרונות משפרים בצורה משמעותית את יכולת הפעלת הכוננות ואת קבלת תמונת המצב לגבי זמינות הכוננים.
מאגר כוננות:
שמירת מספר מאגרים של כוננות בהתאם למצבי הכוננות השונים ובהתאם לתפיסת ההפעלה של הארגון (כוננות יום ,לילה ,סופ”ש , מספר מצבי כוננות). בכל מאגר רשימה של מספרי טלפון להפעלה, כולל סדר עדיפות לחיוג.
הרשאה להפעלת כוננות:
יכולת להפעיל את הכוננות מהארגון עצמו ע"י בעל הסמכות בארגון, טלפונית או דרך האינטרנט. הכניסה למערכת הכוננות היא ע”י הזדהות בשם ובסיסמא, ניתן לקבוע בארגון את ההרשאה להפעלת הכוננות ולהגדיר אף 2 מספרי טלפון וסיסמאות לצורך ההפעלה.
הפעלת הכוננות באמצעות חייגן:
עם הפעלת הכוננות מבצע החייגן חיוג לעשרות טלפונים בו זמנית, בהתאם לרשימה ולעדיפויות החיוג שהוגדרו במערכת, החייגן מודיע לכונן על הפעלת הכוננות ומקבל אישור לגבי זמינות הכונן (לדוגמא – חיוג ’1′ לזמינות תוך רבע שעה, חיוג ’2′ לזמינות תוך שעה, חיוג ’3′ לזמינות תוך שעתיים, חיוג ’4′ לאי זמינות). ניתן לבצע חיוג חוזר, או חיוג לטלפונים נוספים למנויים שלא זמינים.
גיבוי באמצעות שליחת SMS:
במקביל להפעלת החייגן ניתן לשלוח הודעת SMS לטלפון הנייד של הכונן. הודעה זו מהווה גיבוי נוסף באופן איתור הכונן.
דו”ח זמינות הכוננים:
תוך מספר דקות מהפעלת הכוננות, נשלח לארגון או לישוב דו”ח ובו ריכוז תשובות הכוננים וזמינותם. ניתן לדעת מי זמין ומתי צפוי להגיע וכן לבצע פילוח לפי בעלי מקצוע (רופאים מנתחים, רופאים מרדימים, אחיות וכו’). דו”ח מעודכן זה מאפשר קבלת החלטות מייד לאחר הפעלת הכוננות.
תפקוד המערכת והחייגן במצבי חירום
החיוג מתבצע משרתים מגובים של חב’ “אדפון” הנמצאים בחוות שרתים מאובטחת במרכז הארץ שאינה קשורה למקום האירוע. לכן, במקרה וקיים עומס, או קריסת מערכות התקשורת באזור אירוע החירום, עדיין יהיה ניתן לחייג לכוננים מהחייגן. מרכזיית “אדפון” מגובה פיזית במבנה תת קרקעי, ניזונה מקווי חיוג המגיעים ממספר מקומות, ניזונה מ-2 מקורות מתח של חברת חשמל וכן מגנרטור מגבה.
מלאו את פרטיכם ואחד היועצים שלנו יחזור אליכם עם הצעת מחיר משתלמת!
או התקשרו לטלפון: 077-600-1600

שליחת הודעות קוליות המוניות
חייגן אוטומטי – שליחת הודעות קוליות מוקלטות בהפצה המונית עם יכולות תשאול או סקר וקבלת דו”ח לחיצות

נתב שיחות – IVR
נתב השיחות (IVR) הוא המענה הראשוני והאוטומטי שמפנה את השיחה הנכנסת ישירות לשלוחה המבוקשת.