נתב שיחות IVR למספר טלפון וירטואלי / מרכזיית IP
שירותי מענה קולי אינטראקטיבי (Interactive Voice Response) – מערכת ניתוב שיחות, רבת ערוצים ותפריטים המאפשרת העברת מידע ללקוח ויצירת אינטראקציה עימו באמצעות הטלפון (ע”י הקראת שאלות והקשת התשובות באמצעות מקשי הטלפון). בעזרת IVR ניתן ליצור אינטגרציה פשוטה ומהירה עם אתרי אינטרנט או מערכות שונות בארגון. ניתן לקבל שיחות רבות במקביל ובכך לאפשר למספר גדול של לקוחות לקבל מענה בו זמנית.
ניתן להקליט הודעות גם מהטלפון, אין צורך בהקלטה מקצועית.
תפריט IVR הוא כלי שיווק קלאסי לעסק המודרני, עם שימושים מגוונים החל מתפריט שעות פתיחה לעסק ועד ביצוע הזמנות תורים ותשלום באמצעות הטלפון.
יתרונות המוצר:
• מאפשר מענה לשיחות מרובות בו זמנית
• מאפשר שליטה וניתוב השיחה לשלוחות / מספרים אחרים במצב בו אין מענה בשלוחה המבוקשת
• ניתן להקפיץ את השיחה במצב בו אין מענה לקול סנטר
• ניתן לשלוח SMS בקרה באין מענה או על כל שיחה נכנסת עם מספר הטלפון של המתקשר
• חיסכון בעלויות כח אדם
• זמינות מקסימאלית 24/7
• מאפשר הצגת מידע תמציתי, ברור ועקבי, במגוון שפות
• זמן המתנה נמוך
• אינטגרציה עם אתר האינטרנט / מערכות אחרות באירגון
מלאו את פרטיכם ואחד היועצים שלנו יחזור אליכם עם הצעת מחיר משתלמת!
או התקשרו לטלפון: 077-600-1600
שליחת הודעות קוליות המוניות
חייגן אוטומטי – שליחת הודעות קוליות מוקלטות בהפצה המונית עם יכולות תשאול או סקר וקבלת דו”ח לחיצות
נתב שיחות – IVR
נתב השיחות (IVR) הוא המענה הראשוני והאוטומטי שמפנה את השיחה הנכנסת ישירות לשלוחה המבוקשת.