‫נתב שיחות IVR - שירותי מענה קולי אינטראקטיבי‬

נתב שיחות IVR למספר טלפון וירטואלי / מרכזיית IP

שירותי מענה קולי אינטראקטיבי (Interactive Voice Response) – מערכת ניתוב שיחות, רבת ערוצים ותפריטים המאפשרת העברת מידע ללקוח ויצירת אינטראקציה עימו באמצעות הטלפון (ע”י הקראת שאלות והקשת התשובות באמצעות מקשי הטלפון). בעזרת IVR ניתן ליצור אינטגרציה פשוטה ומהירה עם אתרי אינטרנט או מערכות שונות בארגון. ניתן לקבל שיחות רבות במקביל ובכך לאפשר למספר גדול של לקוחות לקבל מענה בו זמנית.

ניתן להקליט הודעות גם מהטלפון, אין צורך בהקלטה מקצועית.

תפריט IVR הוא כלי שיווק קלאסי לעסק המודרני, עם שימושים מגוונים החל מתפריט שעות פתיחה לעסק ועד ביצוע הזמנות תורים ותשלום באמצעות הטלפון.

יתרונות המוצר:


• מאפשר מענה לשיחות מרובות בו זמנית
• מאפשר שליטה וניתוב השיחה לשלוחות / מספרים אחרים במצב בו אין מענה בשלוחה המבוקשת
• ניתן להקפיץ את השיחה במצב בו אין מענה לקול סנטר
• ניתן לשלוח SMS בקרה באין מענה או על כל שיחה נכנסת עם מספר הטלפון של המתקשר
• חיסכון בעלויות כח אדם
• זמינות מקסימאלית 24/7
• מאפשר הצגת מידע תמציתי, ברור ועקבי, במגוון שפות
• זמן המתנה נמוך
• אינטגרציה עם אתר האינטרנט / מערכות אחרות באירגון

מלאו את פרטיכם ואחד היועצים שלנו יחזור אליכם עם הצעת מחיר משתלמת!
או התקשרו לטלפון: 077-600-1600

צור קשר
077-600-1600
עתיד לטלפוניה העסקית שלך

WhatsApp לעסקים

מספרים וירטואלים לחשבונות WhatsApp במחירים תחרותיים

 
מרכזיות IP

מרכזיות IP

הפתרון מאפשר להפוך את מערכת הטלפונים והתקשורת במשרד לידידותית, מבוקרת וקלה לתיפעול

 
שליחת הודעות קוליות המוניות

שליחת הודעות קוליות המוניות

חייגן אוטומטי – שליחת הודעות קוליות מוקלטות בהפצה המונית עם יכולות תשאול או סקר וקבלת דו”ח לחיצות

 
טלפון IP וציוד קצה

טלפון IP וציוד קצה

מעכשיו תוכלו לרכוש ציודי קצה למרכזיות IP במחירים תחרותיים בפריסה או בליסינג

 
נתב שיחות – IVR

נתב שיחות – IVR

נתב השיחות (IVR) הוא המענה הראשוני והאוטומטי שמפנה את השיחה הנכנסת ישירות לשלוחה המבוקשת.

 
מספרי טלפון וירטואלים

מספרי טלפון וירטואלים

מספרי טלפון וירטואלים + ניתוב השיחות.

 
קו טלפון ישראלי בחו”ל

קו טלפון ישראלי בחו”ל

קו טלפון ישראלי (VOIP) אפשר למקם את השלוחה בכל מקום בארץ או בעולם