פלטפורמת טלפוניה נוחה, אינטואיטיבית וקלה לניהול, אנו ב-Adphone גאים להציג את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום המרכזיות הטלפוניות לעסקים ומרכזי תמיכה.
המרכזיה החכמה שלנו מציעה מגוון רחב של שירותים, כולל ניהול שיחות נכנסות ויוצאות, זמן אוויר משתלם, חשבון בקרה וסטטיסטיקה, והקלטות שיחות עם אינטגרציה API למערכות CRM – כל מה שהעסק שלכם צריך לניהול תקשורת אפקטיבית ויעילה.
כל זה כלול בחבילה אחת פשוטה ויעילה, המותאמת במיוחד לצרכים שלכם.
בנוסף, ( אופציונלי לבחירכם ) אנחנו מציעים שירותי AI חדשניים שמנתחים את כל השיחות בעסק שלכם, ומספקים תובנות יומיות מותאמות אישית לשיפור תהליכי עבודה והגדלת המכירות.
מרכזיות IP בהתאמה אישית
אנו באדפון מבינים שכל עסק ייחודי ולכן מציעים שלושה סוגי מרכזיות טלפוניות שמתאימות לכל גודל וצורך: לעסקים קטנים, עסקים בינוניים וגדולים או מוקד טלפוני.
איך אנו מאפינים צרכים ודרישות למרכזית IP?
1. ניתוח המצב הנוכחי:
ניתוח יעיל של המצב הנוכחי של מערכת המרכזיה הטלפונית
2. זיהוי צרכים:
מספר השלוחות, תוספות כמו נתב, הקלטות ועוד
מחירון חודש ספטמבר לחבילות תקשורת
חבילת בסיס:
שלוחה אחת עם 2000 דקות שיחה – רק 99 ₪
חבילת B-פון:
שתי שלוחות עם 2000 דקות שיחה – רק 129 ₪
חבילת טריו:
שלוש שלוחות עם 3000 דקות שיחה – רק 210 ₪
חבילת קוודרו:
ארבע שלוחות עם 4000 דקות שיחה – רק 280 ₪
חבילת קווינטו:
חמש שלוחות עם 5000 דקות שיחה – רק 330 ₪
כל החבילות כוללות: שלוחות, זמן אויר, פונקציונליות מתקדמת, נתב שיחות ואפשרות הקלטה.
Call Center – קול סנטר מוקד טלפוני
אדפון מציעה לך את הפלטפורמה המתקדמת ביותר לקול סנטרים, שמאפשרת לך להתאים את המוקד הטלפוני למדדים המדויקים של העסק שלך.
התקשרו 077-600-1600 צור קשר WhatsApp
כל הפתרונות והשירותים כלולים בחבילה אחת פשוטה ויעילה.
מרכזיות IP לעסקים

נתב שיחות – IVR
נתב השיחות (IVR) הוא המענה הראשוני והאוטומטי שמפנה את השיחה הנכנסת ישירות לשלוחה המבוקשת.
%20B.png)



